Son Yayınlanan

Kalbin Soğuduğu An

 Kalbin soğuduğu an unutamıyorsun hemen öyle  geçmişi. Geçmiş daha çok yakıyor canını. Güzel olan her hatıra bile acı vermekten başka bir işe yaramıyor. Mutlu olamıyorsun.

Kafeinli Gece

Merhaba,
Uzun aradan sonra buralara geri dönüş yapabildim. Bu pek kolay olmadı tabi ki. Ders çalışmam gerektiği için buralardan uzak durmak zorundaydım. Uzak durduğum bu zaman içerisinde ne kadar ders çalıştığım tartışılır ama bir sistem kurmak için çok fazla uğraştığımı kolaylıkla söyleyebilirim.

Uyku saatimi azaltmak için sabah erken kalkmayı denedim ancak bu olmadı maalesef. Artık kafeinli gecelere başlıyorum uyku saatimi gece geç yatarak ayarlamak daha kolay oldu benim için. Bazı günler ne kadar uykulu gitsem de okula bir süre sonra kendime geliyorum. Sabahları iyi bir kahvaltı gün içinde gerekli olan bütün enerjimi almamı sağlıyor. Okuldan geldikten sonra bir akşam yemeği ve dersler. Hala düzenli bir ders çalışma sistemim yok ama okulda bir sıkıntı çekmiyorum. Yani demek istediğim ekstra olarak çalışma yapmıyorum ama her gün yapmam gereken çalışmaları yapıyorum. Fakat az ile yetinmek beni başarılı yapmaz bu yüzden artık ekstra çalışmaların vakti geldi. Yarın bir sunum yapmayı planlıyorum bu gece ona hazırlanacağım. Bir iki hafta sonra her şey daha da düzenli hale gelip biraz bozulacak. En azından artık iki hafta bir kendimi daha fazla vakit ayırabileceğim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

En Büyük Suçumuz #Niteliksiz İnsanları Ünlü Yapmak#

Ne ile Yazmalı?