Son Yayınlanan

Kalbin Soğuduğu An

 Kalbin soğuduğu an unutamıyorsun hemen öyle  geçmişi. Geçmiş daha çok yakıyor canını. Güzel olan her hatıra bile acı vermekten başka bir işe yaramıyor. Mutlu olamıyorsun.

Yeni Bir Dönem Yeni Bir Düzen [part 1]

Merhaba,
Bugün 4 Şubat ve bildiğiniz üzere yarın okullar açılıyor ve ikinci dönem başlıyor. Birinci dönem notlarım açısından ne kadar iyi bir dönem olmuşsa da arkadaş ilişkileri ders çalışma düzenim ve günlük rutinim hakkında iyi bir dönem olduğunu söyleyemeyeceğim. İkinci dönem de elbette bazı bazı problemler yaşayacağız biliyorum ancak bu problemleri minimuma indirmek için 15 günlük tatil içinde  her gün olmasa da bazı günler bu konu hakkında planlar yaptım. Örneğin zaman çizelgesi oluşturarak hem derslerime hem de bloğum ile ilgilenebileceğim zamanlar oluşturdum daha doğrusu zamanlar ayırdım. Günümün büyük bir kısmını okul ve ek olarak evde ki derslerim oluşturuyor ve ardından uyku geliyor. En fazla 6 saat uyuyabileceğim bir zaman çizelgesi oluşturdum ki hem dinlenebileyim hem de daha çok aktivite yapabileceğim zamanım olsun. Sınav günlerinde bile rahatlıkla çok fazla değişikliğe gitmeden kullanabileceğim bir zaman çizelgesi ve ders programı oluşturduğuma inanıyorum, en azından şimdilik. Yarın 6 saatlik uykumun ardından uyanmamla birlikte  programa uymaya başlayacağım. Zaten işin en zor kısmı uyanmak, uyanabilmek. Zaten ders çalışmak veya her hangi bir hedef için uyandığınız dan ders çalışmaya bir adımı atıyorsunuz. Gün içinde kitap da okuyabileceğim bir zaman ayırdım kendime ve tabi vazgeçilmezim müzik için de.  Hatta aylık  olarak kendime ödül günleri düzenlemeye karar verdim. Bu gün içinde programa yine uyacağım fakat  ek olarak eğlenceye daha çok vakit ayıracağım. Örneğin sadece bir gün olmak şartıyla gece geç uyumak ve eğlenmek :) . Peki ödül ne için? Tabi ki o güne kadar ders programına uyduğum için. Hafta sonları daha yoğun bir program beni bekliyor olacak

Bu yazıyı burada bitirelim. İlerleyen saatler daha detaylı haliyle bütün planlarımı açıklayacağım.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

En Büyük Suçumuz #Niteliksiz İnsanları Ünlü Yapmak#

Ne ile Yazmalı?

Kafeinli Gece