Son Yayınlanan

Kalbin Soğuduğu An

 Kalbin soğuduğu an unutamıyorsun hemen öyle  geçmişi. Geçmiş daha çok yakıyor canını. Güzel olan her hatıra bile acı vermekten başka bir işe yaramıyor. Mutlu olamıyorsun.

Geçmişe Yazılan Bir Kadın

Bugün tam şu dakikalarda bittin benim için. Olmaz dediğim şeydi bu. Senle ben farklıydık ya hani. Öyle ahmakça mesafeler girmezdi aramıza. Ben istemedim bunu. Sen istedin. Tutunmaya çalıştım ben sana ama sen çoktan beni bırakmıştın. Görmek istemedim. Çaresizce bekledim seni. Ulaşmak istedim yeniden; sana,kalbine.
İzin kaldı. Derince bir iz. İyileşmek için çabalar yaralarım. Çabalamaktan yorulur da beni bitirir. Ben seni ve beni biz yapmıştım kendimde ama sen hiç beni görmemişsin. Onardın kendini. Beni senden dışarı atarak. Zehir gibi. Evet  bittin benim için ama atamıyorum öyle kolayca. Bitmek gelecek için geçerli. Geçmişe dokunamıyorum. Beni sevdiğine inandım bugüne kadar. Sevdin de belki. Ama seviyorum dediğin anlarda değildi. Artık kendimi kandırmak gelmiyor içimden. Sevmiyorsun beni. Ben de sevmem. Soğukluğun kalbimi soğuttu, geçmişe gölge düşürdü. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

En Büyük Suçumuz #Niteliksiz İnsanları Ünlü Yapmak#

Ne ile Yazmalı?

Kafeinli Gece